
Framtagning av grafisk profil
För Avize Ekonomi har vi tagit fram en logotyp, grafisk profil, manual och gjort grunden för kommande webbplats. Tack Christina för gott samarbete så här långt! […]
För Avize Ekonomi har vi tagit fram en logotyp, grafisk profil, manual och gjort grunden för kommande webbplats. Tack Christina för gott samarbete så här långt! […]
Under en tämligen lång period med många workshops och marknadsundersökningar är nu konceptet Slip&Kök lanserat. Här kan man både slipa sina vassa verktyg, i synnerhet köksknivarna, och köpa högkvalitativa produkter från köksshoppen. Konceptet ägs av den internationella aktören Primedge. Projektet innefattar för vår del marknadsstrategi, marknadsplanering, varumärkesstrategi, framtagning av profil, webb, lanseringsstrategi, upprättande av sidor […]
För vår nya uppdragsgivare C3S har vi justerat befintlig logotyp och producerat en ny grafisk profil tillsammans med en varumärkes-workshop. Vi säger tack och bock för förtroendet! […]
I egen regi men ändå i ett sammanhang? Nu finns det platser/rum lediga hos Malmös kanske skönaste coworking, nämligen hos oss! På våningen över medley sitter vi som sysslar med marknadsföring, event och lite annat. Och vi har rum för fler! Lokalen är precis uppfräschad och ljuset flödar genom alla 180 kvadratmeterna. Här finns indraget fiber med […]
En av många väldigt lyckade workshops. Alltid en skön mix av digitalt och handfast ”old school” när vi håller dessa. Det viktigaste är att vi tillsammans hittar och definierar kommunikativa planer efter övningarna. Vilka utmaningar står du inför? Låt oss inleda med ett förbehållslöst möte, vem vet det kan kanske leda till just en workshop […]
Nu är sajten bryta.nu lanserad! Projektet är dock betydligt mer omfattande än så. Team Blå Vision har förtroendet att få vara med från början och framåt. Det har inneburit och innebär strategi och taktik, en grafisk profil, sajt, diverse trycksaker, kanalstrategi, PR, lanseringsstrategi, sociala medier och mer. Allt arbete mynnar ut i app-form så småningom, […]
HKScan önskade bygga ett koncept kring Framtidens kött där samtal och opinion kan samverka tillsammans med kunskapsbyggande information. Vi har bland annat producerat ett antal filmer, webb, Instagram-kampanj och grafisk profil. Ett väldigt spännande projekt, här är ett antal exempel på resultatet. Bra samarbete är också viktigt, förutom vårt interna team samarbetade vi här med […]
Varför ska vi ha en kundtidning? Jo för att den är en mästare på att bygga relationer. Så här sammanfattas det i en studie (APA Advantage Study): • Kundtidningar ökar varumärkeslojaliteten med ÖVER 30 PROCENT• Nästan 50 PROCENT agerar på ett önskvärt sätt efter att ha läst en kundtidning• Kundtidningar ökar försäljningen med i GENOMSNITT […]
För Svenska Köttföretagen har vi producerat en animerad film som handlar om grisuppfödning. Väldigt pedagogisk tycker vi!I gott samarbete med Djungeltelegrafen och Grannskapet. […]
För SCAN har vi producerat en liten rulle som visar vilka gårdar som föder upp rapsgris. I samarbete med Grannskapet. […]